České energetické centrum pomáhá k úspoře nergií
4. říjen 2012 PR Finance 1630 zobrazení 457 slovKdo by v současnosti nechtěl ušetřit za elektrickou energii a plyn. Jednou z možností změny dodavatele je cesta prostřednictvím Českého energetického centra.
Úspora energií je ožehavé téma a je zcela logické, že každý člověk stále více uvažuje nad tím, kolik zaplatí za energii, kterou využívá. Protože je složité se v mnoha nabídkách vyznat, je vhodné využívat různé možnosti nabízející přehledy a srovnávače cen.
Jednou z možností je České energetické centrum, které nabízí ceníky mnoha dodavatelů elektřiny a plynu. To je určeno nejen pro domácnosti, ale i pro firmy.
Je zřejmé, že změna dodavatele může působit složitě, avšak není to tak. Výhody převažují nad možnými starostmi se změnou dodavatele. Především bude levnější elektřina či plyn, zajištěné asistenční služby a spolehlivý zákaznický servis.
Energetické centrum skutečně garantuje, že jeho cena elektrické energie a plynu bude výhodnější než u jiných větších dodavatelů. Dále asistenční služby, které klient, resp. odběratel s uzavřenou smlouvou automaticky získá jsou užitečné a výhodné. České energetické centrum totiž jako dodavatele asistenčních služeb vybralo pojišťovnu AXA.
Změnit dodavatele energií je skutečně snadné. Stačí kontaktovat energetické centrum. Jednou z možností je telefonický kontakt, vyplnění online formuláře na internetu nebo si sjednat přímo osobní návštěvu. Pracovníci Českého energetického centra poradí a pomohou vybrat nejvhodnější tarif.
Poté si stačí zvolit datum, ke kterému klient si přeje provést změnu a vešekeré ostatní potřebné úkony energetické centrum udělá za něj.
Vzhledem k tomu, že denně se pro změnu dodavatele elektřiny a plynu rozhodují tisíce domácností a podniků, není proces změny nijak komplikovaný a není důvod se ho bát.
Verifikace každého nového zákazníka probíhá automaticky. To znamená, že u každé nové smlouvy pracovníci prověřují, zda si zákazník vše dobře promyslel. nedochází tak ke zbytečným nedorozuměním po případné návštěvě obchodního záastupce. Především se kontroluje, zda si zájkazník při změně dodavatele vybral nejvýhodnější tarif. Teprve poté vstupuje nová smlouva v platnost.
Reklama