Sberbank zahájila kampaň na lákání klientů. Představíme novou značku, říká marketingová šéfka

21. srpen 2013  MediaShow.cz Pešout  Finance  1457 zobrazení  386 slov

Na český trh vstoupila nová banka Sberbank. V rámci kampaně bude představovat značku bankovního domu. V rozhovoru ředitelka marketingu Renata Němcová vysvětluje, koho chce banka oslovit a jak.

Logo banky SberbankLogo banky Sberbank

V jakém poměru máte v kampani online a offline nástroje?

Reklama

V rámci kampaně budeme představovat značku Sberbank, která je na našem trhu nová. Z toho vyplývá, že první komunikací bychom rádi oslovili maximální počet potenciálních klientů. Plných 64 % celkové investice máme proto vyhrazeno pro televizní kampaně. Do online marketingu chceme investovat 10 % prostředků. Zbylý podíl je určen na outdoorovou a tiskovou inzerci.

Budete se zaměřovat na sociální sítě? Vidíte v nich potenciál?

V sociálních sítích rozhodně jistý potenciál existuje. V rámci naší kampaně se na ně budeme soustředit za pomoci soutěže a virálního marketingu.

Jak moc náročné je marketingově oslovit cílové skupiny v České republice a to třeba v porovnání se zahraničím?

Na českém trhu panuje v současné době velice konkurenční prostředí. Velice zřejmé je to především v segmentu úvěrových produktů. V této oblasti se banky o své klienty doslova perou. Oslovit příslušnou cílovou skupinu tedy není jednoduché. Přesto věříme, že naše kampaň, a především produkty a přístup, které klientům nabízíme, mají dobrý potenciál zaujmout.

Jaké je hlavní poselství kampaně "FÉR"?

Hlavní poselství je dobře vyjádřeno také hlavním mottem kampaně, "Váš příběh. Vaše banka". Chceme být blízko našim klientům, kterým zároveň nabízíme FÉRovou nabídku širokého portfolia bankovních produktů.

Jaké jistoty přináší značka Sberbank?

Vedle již zmiňované široké produktové nabídky, která je vůči klientům velice férová, chceme stavět především na osobním přístupu ke každému klientovi. Myslíme, že přesně toto v současném bankovním světě chybí. Sberbank chce být také synonymem pro profesionální služby, které může svým zákazníkům nabídnout.


Reklama

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil