Jak nahlásit pojistnou událost kvůli povodni ve třech krocích

26. únor 2012  PR   Pojištění  901 zobrazení  261 slov

V souvislosti s víkendovou povodňovou situací pojišťovny zaznamenávají první hlášení pojistných událostí. Pro úspěšné budoucí plnění je nutné se zachovat podle manuálu.

Jak nahlásit pojistnou událost kvůli povodni ve třech krocíchJak nahlásit pojistnou událost kvůli povodni ve třech krocích

Povodňová situace kvůli dešti a tání sněhu je opět aktuální. Většinou se jedná o zatopené sklepy. Přestože se během noci ze soboty na neděli začala situace na českých tocích uklidňovat, pojišťovny posílily týmy operátorů přijímajících hlášení od klientů, protože takto vzniklé škody nahlašují klienti obvykle s dvou až třídenní zpožděním.

Reklama

ČSOB Pojišťovna tato opatření zavádí na dobu neurčitou s ohledem na předpověď počasí, podle které by se mohla situace v následujících dnech opakovat.

Jak postupovat v případě vzniku škody a následně pojistné události z povodní - ve třech krocích:

  • Zabezpečte poškozený majetek tak, aby nedocházelo k ohrožení zdraví, ohrožení životního prostředí, dalšímu rozšiřování škody.
  • Neprodleně nahlaste pojistnou událost pojišťovně - telefonicky, on-line na webu nebo na nejbližší pobočce.
  • Likvidátor se zpravidla dostaví nejdéle do druhého dne, pokud je ale třeba škody začít odstraňovat dříve (např. vyčerpání vody ze sklepa), škodu zdokumentujte (např. na digitální fotoaparát).

Vyplacení peněz klientům za vzniklou škody trvá u ČSOB Pojišťovny ve většině případů dva až tři dny od nahlášení škody.


Reklama

Autor: PR



Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil